Skip links

Conversie

Conversie

Conversia click-urilor in clienti.

A nu se confunda faptul ca marketing-ul online nu este cu nimic diferit de orice alta forma de marketing – totul se reduce la conversii, fie ca va ocupati cu publicitatea, mail-ul direct, optimizare SEO pentru motoare de cautare sau campanii platite PPC.

In lumea agentiilor digitale, exista foarte multi care vor incerca sa va pacaleasca cu “click-uri”, “trafic” si “SERPS” (pagini de rezultate ale motoarelor de cautare web). Intr-adevar, acestea sunt importante (si un factor cheie in intelegerea conversiilor), dar nu ar trebui sa fie acestea un punct de referinta in evaluarea succesului. In cele din urma, puteti avea un nivel ridicat de trafic de pe pozitii bune de cautare, dar daca nu exista persoane interesate sau cumparatori pentru produsul pe care il vindeti, totul este inutil.

Echipa noastra de marketing online si optimizare web are membri atat din contextul agentiei cat si cel al clientilor si cunosc foarte bine importanta de a oferi rezultate concrete, masurabile cat si factorii care contribuie la crearea lor. Sigur ca suntem buni in ceea ce priveste optimizare SEO, PPC si optimizarea Social Media, dar ne place sa credem ca suntem si mai buni la optimizarea conversiei si cresterea numarului de vanzari online pentru clientii nostrii. Intr-adevar, intregul nostru nucleu se concentreaza pe “Cautarea prin Conversie”, sau in termeni mai simpli, pe intelegerea modului de imbunatatire a profilului Dumneavoastra online pentru cresterea vanzarilor online si a cererilor de oferta pentru servicii si produse.

Optimizarea conversiei este o parte inerenta a fiecarui element cu care lucreaza  Media First. Concentrandu-se pe vizitatori si audienta, intelegand cum se poate interactiona mai bine cu ei, precum si factorii declansatori de a ii transforma dintr-un “click” intr-un client cumparator. Daca nu ati procedat asa pana acum, trebuie sa puneti optimizarea conversiei web in capul listei Dumneavoastra cu prioritati privind marketing-ul digital – in viitorul apropiat ar putea face pur si simplu diferenta dintre succes si esec al proiectului online.

Folositi formularul de contact pentru a face primul pas pentru o optimizare SEO si marketing multi canal pentru o conversie mai buna si optimizata pentru nevoile afacerii Dumneavoastra.