CRM - Sistem gestiune clienti

Cresterea eficientei companiei prin gestiunea automatizata de proiecte, activitati si control complet al informatiei in cadrul companiei . Este solutia CRM  de gestiunea clienti oferita de Media First

Avantaje Media CRM :

-          Automatizarea departamentelor de productie si vanzari

-          Minimizarea costurilor de  management

-          Cresterea randamentului activitatilor intreprinse

-          Asigurarea controlului total a tuturor activitatilor

-          Optimizarea structurii organizationale si eficientizarea acesteia

-          Acces personalizat la informatie pe baza preferintelor clientului.

-          Backup zilnic complet a intregului sistem.

Aplicatia CRM oferita de Media First se dorte a fi o solutie pentru gestionarea activitatilor intreprinderilor mici si mijlocii in gestionarea atât a resurselor cat si a fluxului documentelor, pornind de la premisa conform careia reducerea costurilor este cea mai importanta etapa in dezvoltarea oricaror sisteme informationale la acest nivel.

Serviciul oferit este o solutie bazata pe tehnologia Web pentru gestionarea documentelor multiplatforma (din punct de vedere al sistemelor de operare), ce permite gestionarea bazei de date a clientilor in stransa legatura cu documentele de orice fel in format electronic. Pornind de la o simpla vizita sau oferta trimisa unui client si continuand cu incheierea contractelor, campanii si proiecte gestionate, sistemul se vrea a fi un centru de control al activitatilor pentru clienti, cu o interfata usor de utilizat si foarte usor de adaptat in functie de necesitatile firmei si structura sa organizationala.

Din punct de vedere al gestionarii documentelor, datorita implementarii modelelor standardizate (ISO), calitatea acestora se ridica la cele mai inalte standarde calitative .

Principalele avantaje ale solutiei oferite sunt urmatoarele :

* Reducerea costurilor
De cele mai multe ori acest factor este primul spre care se tinde (nu intotdeauna obtinut) in timpul incercarilor de implementare. Unul dintre principalele aspecte ce vin in favoarea acestui tip de sistem este reprezentat de faptul ca realizarea unui contact efectiv cu clientul se poate realiza intr-un mod foarte facil, la fel si activitatile de vanzare si service. Instrumente separate, adica diferite utilitare desprinse din interiorul sistemelor CRM sunt de obicei vandute separat la preturi mici in scopul de a fi folosite ca unelte independente, dar majoritatea functiilor ce sunt implementate in sistem de la generarea de documente si pana la gestionarea sarcinilor agentilor si a activitatilor in curs de desfasurare sunt destinate in principal maririi productivitatii angajatilor.

* Cresterea satisfactiei clientelei si a loialitatii
Utilitarele de tip CRM inlesnesc formarea relatiilor dintre client si companie. Prin functiile lor flexibile si usurinta de folosire, clientii sunt astfel in masura sa obtina ceea ce isi doresc intr-un timp mai scurt, deoarece angajatii sunt mai productivi si mai eficienti, sau datorita faptului ca informatiile transmise sunt foarte eficace.
Studiile de specialitate arata ca majoritatea clientilor satisfacuti prezinta urmatoarele caracteristici: cumpara in cantitati mai mari, genereaza costuri mai mici de service in corelanta cu cantitatea cumparata, sunt mult mai sensibili la modificarile minore ale preturilor, si reprezinta o foarte buna metoda de publicitate, ei recomandand vanzatorul si altor parteneri. Putem astfel observa o nota de distinctie in cultivarea loialitatii clientilor.

* Marirea profiturilor
Marirea profiturilor reprezinta ultima etapa in constructia unei afaceri de succes si este o consecinta a scaderii costurilor si a cresterii loialitatii clientilor. Nu este intotdeauna usor punerea in evidenta a rolului pe care il joaca aplicatiile de tip CRM in cresterea nivelului profitului, dar cu toate acestea se poate observa de cele mai multe ori variatia pozitiva a ratei profitului odata cu implementarea noilor sisteme.

* Marirea puterii de gestiune

Prin asignarea si urmarirea proceselor, solutiile CRM fac posibil tuturor persoanelor sa urmareasca totalitatea proceselor desfasurate de la proprietar la proprietar, sa analizeze inadvertentele ce pot aparea, erorile si intarzierile produse de acestea. Aceasta functie este foarte utila atat pentru partea manageriala a companiei ce doreste sa evalueze performanta echipei pe care o conduce, cat si pentru cei ce trebuie sa isi coordoneze activitatile in functie de terti ce apar in fluxul productiei, se elimina astfel toate problemele legate de necunoasterea exacta a responsabililor pentru anumite parti ale activitatilor.

* Cresterea nivelului de satisfactie al angajatului

Putine sisteme CRM iau in considerare impactul asupra nivelului satisfactiei angajatilor. Acest lucru apare datorita faptului ca de foarte putine ori satisfactia angajatilor este rareori masurata, si de aceea poate fi apreciat cu dificultate gradul de satisfactie in plus care apare odata cu implementarea sistemului. Realitatea insa ne dovedeste ca punerea la dispozitia angajatilor a instrumentelor potrivite este un factor determinant in special in cazul celor mai valorosi angajati, care vor deveni mai productivi si vor contribui la reducerea cheltuielilor.

* Imbunatatirea logisticii
Un alt beneficiu ce este de asemenea foarte dificil de cuantificat este imbunatatirea logisticii. Prin aceasta poti ajunge sa iti cunosti clientii mai bine pentru ati putea adapta produsele in functie in cerintele acestora. Cele mai noi sisteme CRM au tendinta de a incorpora sisteme analitice tot mai complexe pentru a pune in evidenta cat mai bine avantajul reprezentat de utilizarea datelor de contact ale clientilor. Principalul obstacol in imbunatatirea logisticii nu o reprezinta faptul ca un sistem de tipul CRM nu este implementat ci faptul ca datele detinute nu sunt exploatate atat de bine pe cat ar putea fi.

Beneficiile pe care le aduce implementarea unui sistem CRM, asupra activitatilor companiei sunt nenumarate, si efectele acestuia vor putea fi vizibile intr-un timp foarte scurt. Insa cea mai importanta componenta in scaderea costurilor o reprezinta cresterea loialitatii clientilor, de multe ori acesta nefiind in centrul atentiei.

 

Creare si implementare CRM - Clienti

Articole Sugerate.

Click here
Metoda de optimizare SEO site
Metoda noastra de lucru
Click here
Administrare si dezvoltare continut site CMS
Panou de administrare site web
Click here
Optimizare site statie beton Cluj
Optimizare site statie beton
Click here
Optimizare motoare de cautare SEO Google
Optimizare site in motoare de cautare
Click here
Optimizare site web restaurante si mancare
Optimizare site web restaurante si mancare
Go to Top